اکنون که متوجه شده اید چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و چه نوع محتوایی را برای آنها ایجاد کنید، زمان آن رسیده است که آن را ایجاد کنید.
به احتمال زیاد یکی از این دو مورد است – پست وبلاگ یا صفحه محصول/خدمت و برای هر دو نوع محتوا، قوانین بهینه سازی سئو یکسانی اعمال می شود.
URL غنی از کلمات کلیدی
URL شما همیشه باید کلیدواژه اصلی مورد نظر شما باشد و نباید خیلی طولانی باشد.
به عنوان مثال، کلمه کلیدی مورد نظر من “صفحه اول گوگل تضمین شده است” است، بنابراین URL شبیه به focusalways.com/google-first-page-guaranteed/ است، بسیاری از افراد از کل عنوان در URL استفاده می کنند.
این باعث می شود URL بیش از حد طولانی شود، بنابراین پیشنهاد می کنم این کار را انجام ندهید.
کلمات کلیدی اصلی در عنوان
کلمات کلیدی اصلی شما باید در عنوان صفحه/پست شما باشد.
از آنجایی که گوگل با مترادف ها به طور مشابه رفتار می کند، می توانید از استفاده از مترادف ها در عنوان خودداری کنید، اما داشتن چیزی کاملا نامرتبط یک عمل بد SEO است.
اصلاح کننده ها را به عنوان اضافه کنید:
اصلاحکنندههایی مانند بهترین، برتر، ارزانترین، (سال جاری) و غیره در عنوان به شما کمک میکنند تا ترافیک بیشتری را بدون تلاش اضافی دریافت کنید.
بسیاری از افراد هنگام جستجوی آنلاین، اصلاح کننده هایی مانند این را به کلمه کلیدی اصلی شما اضافه می کنند. این برای افزودن اصلاحکنندهها کاملاً ضروری نیست، اما راهی خوب و سریع برای دریافت ترافیک بیشتر است.
عنوان را در H1 قرار دهید.
اگرچه وردپرس عنوان را در تگ H1 قرار می دهد، به طور پیش فرض بسیاری از تم ها این را بازنویسی می کنند. بررسی کنید که آیا این مورد در مورد سایت شما وجود دارد و آن را اصلاح کنید.
از چند رسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها استفاده کنید
استفاده از تصاویر و ویدئوها در پستهای خود نه تنها باعث میشود که بهتر به نظر برسد، بلکه زمان صرف شده توسط کاربر در سایت شما را افزایش میدهد که برای سئو سایت شما مفید است.
عنوان فرعی در تگ H2
همه زیر عنوان های شما باید در تگ H2 باشد.
به منابع خارجی پیوند دهید.
پیوند دادن به منابع خارجی مرتبط به گوگل کمک می کند موضوع صفحه خود را بهتر تعیین کند و همچنین تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
متن جایگزین تصویر
تمام تصاویری که استفاده می کنید باید دارای تگ alt باشند. آن را خالی نگذارید.
محتوای طولانی (گوگل آن را دوست دارد)
اخیراً گوگل محتوای طولانی تر را به محتوای کوتاه تر ترجیح می دهد. حداقل 1500 کلمه در یک صفحه را هدف قرار دهید. و برای اینکه یک قدم جلوتر بروید، محتوا را بر اساس خلاصههایی از Content Harmony ایجاد کنید که نشان میدهد دقیقاً چه موضوعاتی را در محتوای خود بگنجانید تا رتبه بهتری کسب کنید.